תיקים לנשים – מה משפיע על הבחירה שלנו בעת שופינג?

תוכן עניינים

אחד הנושאים המרכזיים בתחום הקמעונאות, ובעולם האופנה בכלל, זה האם אנחנו קונים תיקים לפי המותג או לפי הטעם האישי שלנו.

מסתבר שהתשובה היא לפה ולשם, ואין ספק שהמיתוג תמיד ישפיע על החלטת הקניות שלך, בסופו של דבר, תיק של גוצ'י זה תיק של גוצ'י,

אבל בכל זאת יש המון נשים שמעדיפות לקנות לפי הטעם האישי שלהן, ואם הן רואות תיק של מעצבת תיקים לנשים שהן אוהבות, גם אם היא יחסית אנונימית, היא תעדיף לקנות אותו על פני תיק ממותג.

בכתבה הבאה נדבר על הנושא הזה.

מה הופך תיק לפופולרי?

המיתוג הוא חשוב מאוד. המיתוג מראה על סטטוס חברתי.

אם את קונה תיק של גוצ'י, את יודעת שאת תקבלי מבטים מסוימים מהסביבה, כמובן מבטים טובים, כי מי לא מתפעל מתיק של גוצ'י? לכן נשים רבות יעדיפו לשלם כסף, והרבה כסף, בשביל תיק ממותג.

יש גם את העניין, שהרבה נשים "נאמנות" למותגים מסוימים, והמותג הוא חלק מרכזי מהזהות שלהן.

עם זאת, יותר ויותר נשים מחפשות דברים מיוחדים יותר, וכאן מעצבות תיקי נשים מקומיות נכנסות לתמונה ביט טיים.

ההכרה בגלובליזציה וההכרה באיכות על פני מיתוג, הפכה ליותר דומיננטית בשנים האחרונות, ואנחנו מאוד מעריכים את הכיוון הזה, שבו מעריכים מותג תיקים לנשים לפי האיכות והעיצוב, מאשר על פי המותג.

אפילו נשים צרפתיות כבר לא קונות מותגים! צפו בסרטון:

מה גורם לירידה בערך של מותגי תיקים ברחבי העולם?

אנחנו אוהבות תיקים, ואנחנו אוהבות שופינג. אבל אחרי שקנינו את התיק הזה, ואת התיק הזה, מהמותגים היוקרתיים ביותר, בסופו של דבר מדובר בתיק, שמאבד את הברק שלו עם השנים.

אז שילמת אלפי שקלים עבור תיק מהמותגים המוכרים ביותר, בסופו של דבר, את רוצה תיקים אחרים! את רוצה לגוון.. והתיק הממותג והישן שלך פתאום לא נראה כמו שהוא נראה תמיד.

כאן העוצמה של המיתוג נחלשת ומפנה מקום לורסטיליות ואיכות, ואת הצורך והיכולת של בנות לוותר על אובססית השופינג שלהן של מותגים יקרים על מנת לנסות תיקים לנשים של מעצבות אחרות, בדרך כלל מקומיות, שעושות עיצובים מאוד מעניינים, אבל הן פשוט לא מוכרות והסטטוס היוקרתי שלהן עדיין לא התבסס.

לנסות מותגים מקומיים!

כאמור, מותגים מקומיים נכנסים למשבצת הזאת ובגדול, בשלל סוגים שונים של תיקים.

אפשר למצוא היום ארנקים, תיק החתלה, תיקי גב, פאוצ'ים ועוד ועוד של מעצבות מקומיות, שבגלל שהן מתחרות במותגים הגדולים באיזשהו מקום,

הן משקיעות ברמות הגבוהות ביותר בעיצוב ובאיכות החומרים, והמחירים למעשה הרבה יותר נמוכים מאשר קנייה של מותג תיקים מפורסם ומוכר.

לכן אנחנו לא מתפלאים שעם השנים המותג היוקרתי של התיק משפיע פחות ופחות על בחירות השופינג שלנו, וההערכה למעצבת התיקים המקומית עולה משמעותית,

וזה משהו שהוא לא מובן מאליו, שעד לפני כמה שנים בקושי היה קיים.

תהנו מהסחורה המקומית!

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו