כיצד בוחרים ביטוח רכב ב-2021

תוכן עניינים

פעם, לפני לא מעט שנים, כל בעל רכב אשר היה צריך לרכוש פוליסת ביטוח עבור רכב חדש או לחדש פוליסה ישנה, היה צריך לפנות אל חברות או סוכנות ביטוח ולקוות שהן יציעו לו את התנאים המשתלמים ביותר. אם היה רוצה לערוך סקר שוק בין החברות השונות, אז היה נאלץ ליצור קשר טלפוני עם כל אחת מהחברות, לבדוק מה כל אחת מהן מציעה ואז להחליט איזו הצעה משתלמת עבורו.

הגישה הזאת היתה מאוד מסורבלת, מאוד קשה לביצוע, הרבה פעמים בעלי רכבים לא היו ממהרים להשתמש בה אלא מוכנים לשלם עבור ההצעה הראשונה או השנייה, מתוך הנחה שכולם יתנו להם אותו דבר ואין טעם להתעסק בזה. הרי רק הזמן והטרחה שהיו כרוכים בתהליך, עלו לא מעט כסף.

לשמחתנו, היום המצב הזה השתנה. בזכות האינטרנט והכלים שהוא מעמיד לרשותנו, יש לנו אפשרות לא רק לבחור בצורה הרבה יותר קפדנית ונכונה את הפוליסה שלנו, אלא שאנחנו יכולים גם ליהנות ממידע רחב, אמין ומעודכן אשר יכול לשרת אותנו לצורך רכישת פוליסת ביטוח רכב חדשה או חידוש פוליסה ישנה.

על מה צריך להסתכל כשבוחרים פוליסת ביטוח רכב?

כשאנחנו ניגשים לשאלה איזה ביטוח רכב לבחור, עלינו לקחת בחשבון 2-3 נקודות עיקריות:

נקודה ראשונה, המאפיינים של הנהגים אשר אמורים להשתמש ברכב. גיל הנהג, שנות וותק, כמות הפעמים שהם משתמשים ברכב, הצרכים שלהם בתור נהגים, היסטוריית התאונות והשלילות ועוד. כל פרט כזה יכול להשפיע על הפוליסה כך או אחרת, הן מבחינת התנאים והכיסויים והן מבחינת העלויות.

נקודה שנייה, אנחנו צריכים להתייחס לשאלת הרכב עצמו. איזה רכב עומד לרשותנו, מה הערך שלו, מה הצרכים שלו, עד כמה הוא נחשב לרכב יוקרתי ועוד. שוב, גם כאן, כשאנחנו מתייחסים לשאלה איזה ביטוח רכב לבחור, עלינו לקחת בחשבון גם את הכיסויים שהפוליסה מכסה וגם את כל מה שקשור לעלויות שנידרש לשלם עבורה ולוודא שרכשנו את ההרחבות המתאימות עבורו.

נקודה שלישית, אילו כיסויים ובאילו תנאים הפוליסה מספקת לנו במקרה של תאונה, פגיעה באדם או ברכוש. זה משמעותי, מאחר וזה יכול להשפיע באופן משמעותי על העלויות שנצטרך לשלם בעצמנו במקרה של תאונה ונזק.

כיצד רוכשים פוליסת ביטוח משתלמת בשנת 2021

על מנת לרכוש פוליסת ביטוח רכב משתלמת בשנת 2021, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להשתמש במידע שקיים באתר Wobi אודות פוליסות ביטוח, לקרוא, ולהבין בדיוק מה אנחנו מחפשים, מה אנחנו צריכים, מה יכול לשרת אותנו בצורה הטובה ביותר.

לאחר מכן, אנחנו יכולים לקבל הצעות מחיר דרך האתר, עבור פוליסות של חברות ביטוח שונות ולבחור מביניהן את הפוליסה המשתלמת עבורנו. כך נהנה מפוליסת הביטוח לרכב המשתלמת ביותר.

 

תמונה: shutterstock

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו