טיפים להוזלת עלויות בעת השכרת רכב לחתונה

תוכן עניינים

זוגות אשר מחליטים להתחתן וצריכים להתחתן את יום החתונה שלהם, נדרשים להתמודד עם לא מעט פרטים ולהגיע להחלטות שונות לגביהם. מדובר על פרטים גדולים, כמו למשל, איפה ומתי לערוך את האירוע, כמה אורחים להזמין, איזה קייטרינג לספק להם ועוד שורה ארוכה של פרטים גדולים שדורשים החלטה. מנגד, יש גם פרטים קטנים שצריך להחליט לגביהם, דברים שקשורים לעיצוב המקום, המוזיקה שתתנגן באירוע ועוד.

אחד הדברים שבני הזוג צריכים להחליט לגביהם הוא, כיצד להגיע אל האירוע וכן כיצד לעזוב אותו. על פי המסורת, נהוג שבן משפחה או חבר קרוב מסיעים את בני הזוג ביום החתונה לכל הסידורים שלהם, ולאחר האירוע הם לוקחים את הרכב ונוסעים ללילה בבית מלון, צימר או לכל מקום אחר בו הם רוצים לבלות את הלילה הראשון כזוג נשוי.

עוד לפני שהם מחליטים מי יסיע אותם ביום החתונה, הזוג צריך להחליט באיזה רכב זה יהיה ומהיכן הם ישיגו אותו. האם זה יהיה רכב שלהם, רכב של בן משפחה או חבר, או שמא הם ישכרו רכב מחברת השכרות.

השכרת רכב לחתונה היא אידיאלית עבור בני הזוג משתי סיבות. ראשית, כך הם יכולים לבחור את סוג הרכב על פי קטלוג החברה, זה יאפשר להם ליהנות משורה ארוכה של אופציות, יוקרתיות יותר או פחות. שנית, כך הם יוכלו לקחת את הרכב אחרי האירוע, מבלי שיצטרכו להיות תלויים באיש.

כיצד שוכרים רכב לחתונה בצורה חכמה

בהנחה ובני הזוג החליטו על השכרת רכב לחתונה, אז סביר להניח שהם ירצו למצוא דרכים כיצד לצמצם בעלויות, זאת על מנת שיוכלו להשקיע את הכסף שעומד לרשותם לצרכים אחרים של האירוע. ישנן דרכים שונות כיצד לשכור רכב בצורה חכמה ולחסוך כסף בתהליך.

טיפ ראשון – יש לעשות סקר שוק ולבחון מה כל חברה מציעה ובאיזו עלות מדובר. הכוונה לא רק לעלות השכרת הרכב עצמו, אלא גם לעלויות נלווית, כולל ביטוחים ודברים אחרים.

טיפ שני – יש לבחון את הבדלים בין הרכבים השונים בכל הקשור לשאלת העלויות. אפשר למצוא רכבים יפים ויוקרתיים גם במחירים מוזלים. לא חייבים לשכור רכב זול ופשוט, אך גם לא חייבים לשכור את הרכב היוקרתי ביותר. חשוב לציין, גם אחרי ששוכרים רכב מסוים, אפשר וצריך לקשט אותו לקראת האירוע, מה שכמובן יהפוך אותו למיוחד יותר.

טיפ שלישי – ככל שמצמצמים את זמן ההשכרה כך חוסכים בעלויות. אפשר לעשות זאת באמצעות השכרה מבוקר האירוע ועד לבוקר למחרת. אם אין סיבה אז אין צורך לשכור את הרכב למשך זמן ממושך יותר.

טיפ רביעי – יש לבחון מסלולי השכרה, ייתכן מאוד שהחברה תציע מסלול מיוחד עבור זוגות שמתחתנים.

לסיכום, אם מעוניינים לשכור רכב לחתונה, אפשר בהחלט ליהנות מתנאים נוחים ועלויות נמוכות באופן יחסי.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו