הכירו את הלהיט של העונה: הדפסה על גרביים

תוכן עניינים

גרפיקה נאה ומכונות הדפסה מיוחדות, יכולים לשדרג כל גרב. אז למה להסתפק בגרביים רגילים, כאשר אפשר עיצובים הרבה יותר מיוחדים? הכירו את הלהיט של העונה, גרביים עם הדפסים מרהיבים ומלהיבים. לגרוב בסטייל!

כיצד מתבצעת הדפסה על גרביים

יש כיום אפשרות לבצע הדפסה על גרביים, באמצעות כמה וכמה טכניקות הדפסה. דרך אחת שבה משתמשים היצרנים או חברות המיתוג המובילות היא הזרקת הדיו. בשיטות של הדפסה דיגיטלית ניתן לבצע הדפסים מרהיבים, אפילו בכמויות קטנות. זאת אומרת שכבר לא חייבים להזמין כמות עצומה של יחידות כדי שיהיה משתלם להדפיס. ישנה שיטה להדפסות שמכונה סובלימציה ויש עוד טכניקות נוספות, כאשר היתרון לכך ברור. ניתן להתאים את השיטה האידיאלית, לכל סוג של גרב, בין אם מכותנה ובין אם סיבי ניילון או משי מכל חומר אחר.

גרביים מקוריות – מתנה שכיף לקבל

גרביים הפכו מפריט שולי לפריט אופנתי. הרבה אנשים מעדיפים לבחור גרביים מיוחדים, שמביאים איזה שהוא ערך, משהו מיוחד. זה פריט שיכול לבטא את האישיות, אבל חשוב לא פחות – זה גם פריט מפנק. הם מלטפים את הרגל ועושים נעים. כתוצאה מכך, כמעט כולם ישמחו לקבל במתנה גרביים מקוריים, עם הדפסים נאים. ניתן להדפיס עליהם שמות של אנשים או ציורים קטנים. אפשר אפילו להדפיס עליהם דימויים אומנותיים או בעלי חיים חמודים. כאשר הם צבעוניים, רכים ומלטפים, הם הופכים למתנה שמאוד כיף לקבל בכל עונה.

הדפסה על גרביים

למי אפשר להעניק גרביים מודפסות?

אפשר להעניק במתנה גרביים מודפסים, באין ספור מצבים ולכל מי שרק אפשר. למשל:

  • חברה יכולה להזמין הדפסה על גרביים, בתור שי נאה שמחלקים לעובדים. מתנה קטנה, אבל גם שימושית, מפתיעה ומדליקה. במקום עוד פעם להעניק לעובדים מחברת ממותגת או עט ממותג, אפשר להפתיע אותם עם משהו מקורי יותר  – גרביים צבעוניים איכותיים.
  • אפשר להעניק גרביים עם הדפסה יפה, בתור מחווה רומנטית. באמצעות הדפסה אישית, שיוצאת מהלב, כל אחד יכול להפתיע את האישה, החברה, הידידה, בעזרת הגרב המתאים.
  • עסק יכול להזמין סטוק של גרביים ממותגים, כחלק ממסע יחסי ציבור או קידום מכירות. את הגרביים אפשר לחלק בכנסים, בימי מכירות, כשי לרוכשים מוצר כזה או אחר. זה שי שלקוח או לקוחה ידעו להעריך, בזכות השימושיות, היופי והסטייל כמובן.
  • הורים יכולים להעניק גרביים עם הדפסים, מתנה לילדים ואפשר לקנות אותם גם כמתנה להורים עם הדפס אישי או מסר מהלב, זה משהו שמאוד נחמד לקבל.

להזמנת פתרונות הדפסה על כל מוצרי הטקסטיל, מתנות ומיתוג – חברת פרומוטים מספקים עבורכם הדפסות איכות, לכל מטרה.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו